Szanowni Państwo,

informujemy, że od 08.02.2021 zmieniła się lokalizacja naszego magazynu / punktu odbioru na poniższą:

GLOBAX Sp. z o.o. Sp. K.
ul. Przemysłowa 13b
35-105 Rzeszów

Wszystkie przesyłki, które zostały nadane na poprzedni adres i nie zostały doręczone do piątku (04.02.2021) nie zostaną odebrane.

Prosimy o kierowanie zwrotów i reklamacji na nowy adres.
Gdyby mieli Państwo dodatkowe pytania i wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny. 730 679 569

Pozdrawiamy,
Dział Obsługi Klienta

____________________________________________________________________

Zwroty i reklamacje

Możesz zwrócić lub zareklamować produkty zakupione na hotcena.pl

Kupiłeś produkt, który nie spełnia Twoich oczekiwań albo jest wadliwy? Skorzystaj z prawa zwrotu lub reklamacji.

Na zwrot produktu masz 14 dni.

Kiedy możesz zwrócić zakupiony towar?

  • gdy nie jesteś zadowolony z zakupu,
  • zmieniłeś zdanie,
  • zamówiony produkt nie jest zgodny z zamówieniem.

Reklamacja hotcena.pl

Gdy termin 14 dni minie od otrzymania przesyłki, możesz zgłosić nam reklamację dotyczącą otrzymanego zamówienia. Skontaktuj się z nami, pomożemy znaleźć najdogodniejsze rozwiązanie dla Ciebie. Jeżeli będzie potrzeba, przekażemy produkt do odpowiedniego serwisu.

W jaki sposób możesz zgłosić reklamację? To proste.

  1. Pobierz i wypełnij formularz, następnie prześlij go do nas wraz z produktem.
    • Możesz też opisać drogą mailową co jest nie tak z produktem, albo krótką informację, że chciałbyś zwrócić produkt, wysyłając nam wiadomość na adres: reklamacje@hotcena.pl
  2. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie i przekażemy dalsze instrukcje i kroki postępowania.

Czy mogę zwrócić każdy produkt kupiony w sklepie?

Ustawa o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 ze zm.) w artykule 38, przewiduje listę produktów, których nie można zwrócić. Są to produkty:

  • które zostały wyprodukowane według Twojej specyfikacji;
  • są to nagrania dźwiękowe, wizualne lub programy komputerowe. Jeżeli takie produkty były dostarczone w zapieczętowanym opakowaniu i opakowanie zostało otwarte po
  • dostarczeniu, niestety, nie możesz dokonać zwrotu;
  • są to treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku fizycznym;
  • zostały rozpieczętowane po dostawie, a które ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych nie mogą zostać zwrócone.

W razie dodatkowych pytań czy niejasności, skontaktuj się z nami:

tel. 730 679 569
e-mail: sklep@hotcena.pl

pn. – pt.: 09:00 – 17:00

____

Formularz reklamacyjny

Formularz zwrotu